Lideka's helpdesk logo
Lideka's helpdesk logo

Alle artikelen

VerzendingBijgewerkt 10 months ago

Wat zijn de kosten voor de verzending bij Lideka?

Al onze bestellingen worden gratis verzonden in Nederland, België en Duitsland! Je betaalt hier helemaal niets voor. Buiten deze drie landen worden er wel extra kosten gerekend.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Je bestelling wordt afgeleverd op het door jou aangegeven adres tijdens het bestellen, of bij een PostNL-afhaalpunt.

Ben je niet aanwezig op het moment van bezorgen?

Dan wordt het pakket bij de buren afgeleverd. Mocht het afleveren bij de buren ook niet lukken? Dan wordt het pakket de eerstvolgende dag afgeleverd bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. 

Wat is mijn Track & Trace code?

Wanneer jouw pakket ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail met daarin je Track & Trace code. Hiermee kun je de status van jouw pakket volgen en zien wanneer PostNL het pakket komt aanbieden.

Je bestelling zal de eerstvolgende werkdag (incl. zaterdag) worden afgeleverd. Ben je op het moment van afleveren niet thuis? Dan zal PostNL het pakket afleveren bij je buren. Mocht afleveren bij de buren niet lukken, dan wordt het pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. Je ontvangt dan altijd een kaartje in de brievenbus.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Helaas kunnen wij een geplaatste bestelling niet meer wijzigen. Zolang je bestelling nog niet in het verzendproces zit kunnen wij je bestelling wel annuleren zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen, neem hiervoor contact met ons op. Als annuleren niet meer mogelijk is omdat je bestelling al in het verzendproces zit kun je het altijd gratis aan ons terug sturen.

Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee