Lideka's helpdesk logo
Lideka's helpdesk logo

Alle collecties

Klachtenregeling

Klachtenregeling 

We willen al onze klanten blij maken met mooie producten, en daarom neemt Lideka jouw klacht serieus. Je kunt onze klantenservice daarom dagelijks bereiken. We helpen je graag. 

Een klacht indienen 

We gaan tot het uiterste voor een passende oplossing. Stuur een brief onder vermelding van je naam, adres, woonplaats en order nummer naar: 

Lideka
Afdeling klachten
Koningsdreef 9
3261 NJ Oud-beijerland

Of stuur een e-mail naar: [email protected] 

Nadat we je brief of e-mail in goede orde hebben ontvangen, krijg je van ons een ontvangstbevestiging met verdere instructies. Een inhoudelijke reactie volgt uiterlijk 7 dagen na ontvangst van de klacht. Ook daarin zullen we altijd streven naar een snelle, klantgerichte en goede afhandeling.

Waar nodig kun je jouw klacht ook indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie hierover vind je op de website van de Geschillen Commissie Thuiswinkel. Ook kun je terecht bij het Europese Online Geschillen platform (ODR).

Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee